Oferte

February 20, 2015

Cum sa te imbraci de Dragobete sau ca sa te simti sexy

Pentru ca la fel ca si voi sunt pasionata de moda si imi place sa experimentez si sa descopar cele mai reusite combinatii de haine si accesorii, m-am decis sa inaugurez o noua rubrica pe blog: Fii unica! Creaza-ti propriul stil!
Am sa incep cu o postare simpla, care sper ca o sa va inspire sa alcatuiti o tinuta sexy pentru Dragobete.

O camasa cu print in zig-zag, din material fluid, usor transparenta, care are doar un accent de rosu si o fusta rosie, mini, din piele ecologica. Fusta de la brandul TOP SHOP este dintr-o piele ecologica mai groasa si de foarte buna calitate. Eu m-am indragostit iremediabil de ea asa ca mi-am oprit una pe negru pe care o port atat cu pulovere cat si cu camasi impreuna cu cizme negre mousquetaire (lungi pana putin peste genunchi).





CAMASA, masura XS-S, PRET:   98 RON  mai multe detalii despre camasa
FUSTA, masura 36, 38 si 40, PRET REDUS:  75 RON mai multe detalii despre fusta

PRET achizitionate impreuna REDUS  la  110 RON

Comanda la: modare.contact@gmail.com

No comments:

Post a Comment